fredag 7. november 2014

Reklameprosjekt: Location

På onsdag i i bilde timene var jeg ute og så på forskjellige plasser etter plass jeg kan ta bildene til prosjektet. Det var litt vanskelig å få tatt skikkelige bilder, med tanke på at det var når jeg kjørte jeg så fine plasser, og da fant jeg ikke noen steder å stoppe bilen. Jeg kjørte blant annet ut til Grannes og Klepp for å få litt inspirasjon. Jeg prøvde å finne en plass som hadde fine farger, men etter å ha kjørt rundt, endret jeg mening. Jeg ser for meg at location er på en idyllsik plass, med en åker, rødt hus eller en gård i bakgrunnen. 
Planen min er altså å dra opp til Oltedal område og fått tatt fine bilder der. Jeg må se litt ann hvordan jeg velger å vinkle bilde. Etter litt å ha søkt litt rundt er det faktisk sånn at Sunniva ikke har veldig mye appelsiner fra Norge, men heller utlandet. Så jeg må nok finne en måte å få dette frem i reklamen min. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar