onsdag 12. november 2014

LOGG: reklameprosjekt

Idag har jeg vært i fotostudio og tatt bilder av juicen. Jeg hadde to appelsiner, en juicekartong, og et glass som jeg satte opp. Jeg er forsåvidt fornøyd med bildene jeg tok i studio, men ser nå at det kan bli en utfordring å få sluttbildet til å se bra ut når jeg skal lime inn "studiobilde" i landskapsbilde mitt.
Planen videre er nå og ta landskapsbilde i løpet av denne uken, for så å redigere videre og sette sammen bildene.
Men for å summere opp, har jeg altså brukt bilde timene i dag på å være i fotostudio, redigere bilder, og så har jeg gjort litt mer research på hvordan jeg vil at det ferdige bildet mitt skal se ut.


Her er et av bildene jeg tok i fotostudio, men dette er klippet ut av det orginale bildet. Dette er bare for å øve meg på å klippe ut, du kan se at det ikke er helt feilfri utklipping. 


Dette er et annet bilde av studiobildene. Litt redigert bilde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar