torsdag 27. november 2014

Oppsummering: Produkt og Reklame

Da er vi ferdig med reklame og produkt prosjekt. Vi avsluttet prosjektet med å ha en fremføring. Det gikk helt ok, men så i ettertid at jeg ikke hadde tatt med alt jeg burde hatt med i fremføringen. Men jeg ble fornøyd med det ferdige resultatet mitt og synes også dette har vært et spennende prosjekt. Har faktisk prøvd å lært masse nytt i denne perioden. Har ikke mye erfaring med å klippe ut bilder og lime inn i andre bilder, så det va gøy å lære det også.

Eneste jeg kan si er at jeg ikke fulgte planen min veldig mye. Jeg lagde i utgangspunktet en plan som jeg ville følge, men det gjord jeg altså ikke. Jeg tok ting litt på sparket og var litt spontan, men det var dette som funket best for meg.
Forarbeidet kunne jeg nok også jobbet litt mer med.

Her er den ferdige reklameplakaten min for Sunniva Appelsinjuice:



1 kommentar: