onsdag 3. september 2014

BILDEFAG

Hei, i dette innlegget skal jeg fortelle litt kort om hva jeg liker innen foto, forventinger, erfaringer osv..

Jeg liker veldig godt å ta bilder, og ikke minst redigere dem etterpå. For noen år siden var faktisk mitt største ønske å bli fotograf. Men det har nok dabbet litt av med årene. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har veldig bred erfaring på, annet en fotoshooter i studio og noen ute i naturen.
Mine forventninger til det kommende året er å lære enda mer innen bildefaget. Har også lyst til å lære mer innen photoshop og nye teknikker.

Har lagt ved en liten, "black and white" samling under:
























London Eye /  London



Park / Taunton, England


Elv / Taunton, England
























 Big Ben / London


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar