fredag 7. desember 2012

Magasinforside


Som jeg har nevnt tidligere har vi foto denne uka. 

Så her kommer det siste bildet mitt. Dette bilde skulle handle om kontraster. Jeg prøvde ut litt forskjellige ting, men endte opp med fattig og rik. Men det er også litt andre kontraster, shabby/fin, glad/sur, skitten/ren og krøllet hår/rett hår. 




En annen oppgave vi har holdt på med er å lage en magasinforside. Jeg har tidligere på bloggen lagt ut ideene mine til denne oppgaven. Jeg endte på julebaking bilde.
Her ser dere mitt bilde uredigert :




Det første og viktigste jeg måtte gjøre på redigeringen var å få bort gulfargen. Etter dette stilte jeg på kontraster og skygger, og prøvde og framheve et sunt ansikt med glød i. Og selvfølgelig nisselua som symboliserer at det er jul og julebaking om står på menyen. 



 Etter jeg følte redigeringen var fin, var neste skritt å lage dette til en magasinforside. Jeg begynte med og finne opp en overskrift. Etter dette bare peiset jeg på med overskrifter og prøvde å finne opp ting som vil tiltrekke folk til å kjøpe bladet. Jeg prøvde ut masse forskjellige ting men her er det jeg kom fram til:


Jeg synes dette har vært en kjekk uke, og jeg har lært nye ting. Og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar