onsdag 5. desember 2012

Idè til forsidemagasin


Vi fikk i oppgave og lage 3 ideer som vi kunne ha som forside på et magasin. 

Her er mine forslag til magasin forside:

1    Sminke forside, her tenkte jeg nærbilde av en jente. Skal ha overdrevet kraftig med sminken, men samtidig fint. Det skal være tydelig at bladet eller artikkelen handler om sminke. Tenkte jeg skulle lage "rock" sminke. Målgruppe her er 16-30 år.
      
  2  Trenings forside. Bilde tenker jeg skal bli tatt Toppformtreningssenter.          Tenker at modellen kan stå for eksempel i planken og bli fotografert.          Kan kanskje også ha vekter, eller bli fotografert på manual. Her er målgruppen egentlig alle. 

3    Julebaking er min tredje idè. Jente med nisselue og fine klær som baker pepperkaker.  Fotografering mens hun baker og når hun er ferdig, Viser frem pepperkakene på brett. Hjemmekoselig miljø. Målgruppen er egentlig alle som liker å bake eller kanskje som trenger hjelp, alle aldre og kjønn. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar