fredag 18. januar 2013

LILLE MY

Jeg har valgt jenta Lille My som er kjent fra "Mumitrollet" å bruke i oppgaven. Jeg jobber forsatt med å finne en bra location som kan forbindes med Mumidalen. 
Jeg har planlagt at det overraskende elementet skal være Lille My´s personlighet. Hun er jo kjent for å være en sta og liten hissigpromp. I bildet mitt skal jeg prøve å få fram at My har en glad sjel. At hun liker blomster og fint vær, og er superglad.




Jeg funnet fram kostyme, og vet hvordan sminke og hår skal være. Og det er nettopp dette som skal karakterisere My.  Men som sagt så vet jeg ikke helt hvor jeg skal ta bilde, men miljøet skal være pent og rent. 

Her er et av prøvebildene. Modellen har ikke på seg riktig kostyme. Her har jeg grovt prøvd meg på å farge håret på modellen i photoshop. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar